Згідно з Законом України  «Про захист прав споживачів», протягом 14 днів від дня купівлі, у Вас є право повернути товар належної якості.

Опис товару належної якості:

  • товар без механічних ушкоджень
  • збережені всі ярлики, маркування, заводські пломби та всі захисні плівки
  • не був вживаний і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям
  • якщо товар був запакований у блістерну одноразову упаковку – він приймається, якщо упаковка не розкривалася
  • повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка

Опис товару неналежної якості:

  • Були в використанні
  • Товар з дефектами
  • Товар з неповним комплектом
  • Товар з подряпинами, сколами, плямами, тріщінами
  • Пошкоджені ярлики, пломби цілісність пакування

Товари не належної якості, які не відповідають вказаним вище пунктам, обміну та поверненню не підлягають.

Повернення і обмін товару здійснюється за допомогою служби доставки "Нова пошта" за рахунок покупця.

1. Заповніть бланк повернення товару

  • Для отримання бланку Вам необхідно написати лист на email нашого магазину 7364777@gmail.com або у Viber за номером +380961420088
  • Не забудьте вказати свої контактні дані, номер ТТН та номер замовлення, за яким ви отримували товар.

2. Запакуйте товар

  • Перевірте, чи ваш товар належної якості
  • Покладіть товар в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект
  • Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали
  • Якщо ви придбали товар з подарунком при поверненні треба надати весь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальну вартість подарунка буде вирахувано із суми повернення

3. Адреса для повернення товару

  • Обмін та повернення товару здійснюється службою доставки "Нова пошта"
  • Адреса та контактні дані для відправлення товару: м.Дніпро, відділення Нової пошти №17, вул. Політрука Бєляєва, 8.  +380961420088

4. Оплата доставки повернення або обміну товару:

  • Якщо покупець отримав товар з дефектом, не повною комплектацією, компанія компенсує витрати на зворотню доставку товару
  • Якщо покупцеві не сподобався товар або передумав, вартість зворотньої доставки при поверненні не компенсується

5. Повернення коштів за товар

  • У отриманому та роздрукованому бланку повернення вкажіть номер карти та ПІБ власника банківської картки українською мовою
  • Кошти повертаються на вказану Вами карту протягом 2–7 днів після отримання і огляду нами Вашого повернення

6. Обмін товару

  • Товар для обміну по замовленню буде надіслано протягом 2-7 робочих після отримання нами Вашого повернення
  • Номер експрес-накладної буде надіслано в SMS-повідомленні чи сповіщенні у Viber.