Згідно з Законом України  «Про захист прав споживачів», протягом 14 днів від дня купівлі, у Вас є право повернути товар належної якості.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови повернення товарів належної якості: Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

● товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;

● товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування;

● збережено всі ярлики та заводське маркування;

● товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.

● від дня отримання товару Покупцем пройшло не більше 14 днів.

Процедура повернення товару Неналежної якості:

1. Зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом 3х робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар
4. Усі послуги перевізників чи комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.

1. Заповніть бланк повернення товару

  • Для отримання бланку Вам необхідно написати лист на email нашого магазину 7364777@gmail.com або у Viber за номером +380961420088
  • Не забудьте вказати свої контактні дані, номер ТТН та номер замовлення, за яким ви отримували товар.

2. Запакуйте товар

  • Перевірте, чи ваш товар належної якості
  • Покладіть товар в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект
  • Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали
  • Якщо ви придбали товар з подарунком при поверненні треба надати весь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальну вартість подарунка буде вирахувано із суми повернення

3. Адреса для повернення товару

  • Обмін та повернення товару здійснюється службою доставки "Нова пошта"
  • Адреса та контактні дані для відправлення товару: м.Дніпро, відділення Нової пошти №17, вул. Політрука Бєляєва, 8.  +380961420088

4. Оплата доставки повернення або обміну товару:

  • Якщо покупець отримав товар з дефектом, не повною комплектацією, компанія компенсує витрати на зворотню доставку товару
  • Якщо покупцеві не сподобався товар або передумав, вартість зворотньої доставки при поверненні не компенсується

5. Повернення коштів за товар

  • У отриманому та роздрукованому бланку повернення вкажіть номер карти та ПІБ власника банківської картки українською мовою
  • Кошти повертаються на вказану Вами карту протягом 2–7 днів після отримання і огляду нами Вашого повернення

6. Обмін товару

  • Товар для обміну по замовленню буде надіслано протягом 2-7 робочих після отримання нами Вашого повернення
  • Номер експрес-накладної буде надіслано в SMS-повідомленні чи сповіщенні у Viber.